Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Tuesday, October 19, 2010

Wut should I do??

Ape yg perlu aku wat skrg??
Tieta n maksu suwo aku wat mcm tu..
Tp perlu ke aku buat skrg?
Ah!!! I really hate this..
Why all this things should happen to me..?

Aku pk aku nk tunggu n tgk pe kan jd..
If dat 'g***' still mcm tu gak..
So i have too.. And I'm sorry..
Sometime kene pk masa dpn gak..
Nanti lmbt bertindak takot lain jd nyer..

Ish.! Kdg tu mlz nk pk la..
Sume nie wat saket hati jerk!!!
Hm.. to tieta n maksu thanx erk..
Coz bg syera advice and idea2 yg bernas..
Insyallah, syera akan ikot sume yg maksu n tieta bg..

Aku pk aku yang slh, tp lps luahkan pe yg ada dlm hati kat dorg..
Aku lbh yakin ag.. Sbb dowg pernah kene situasi mcm nie..

Hm.. thanx to both of u..
Coz tlg syera byk..

2 comments:

Muhammad Zakwan Roslan

fahami bait2 chorus lirik lagu neh...

Malique feat Najwa - Kau Yang Punya

Korus:
Jangan kau bimbang sayang
di mana ku berada
dengan siapa ku bersama
jangan bimbang
ku tetap
kau yang punya

Syera

hm.. yela.. owg paham sgt2! hehe. nie da lama la syg oit.. haha.

Post a Comment