Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sunday, April 10, 2011

Nothing, Zero, Empty

Kenapa aku tak dengar cakap kawan2?
Kenapa aku ikot kata hati aku..
Kalo ikut kata hati nanti diri sendiri yg akan binasa..
Now, yes i am..! Aku rasa binasa sangat..
I really want that, but i cant..

I really want happiness. Now i feel like everything gone..
What i feel is only a short time, not forever and ever..
Can i get my happiness back?
Nobody know how and what i feel. Only god knows.
I hope all my wish will fulfilled.

Air mata la menjadi peneman aku..
Sampai bila nak jadi macam nie..
Kenapa aku yang kena hadapi semua masalah2 macam nie.
Can i survive for along time?? Can i pretend like i'm okay and cool person..
But inside my heart so many feeling i feel.
Frustrated, sadness, depressing, crying and keep crying.
Oh god! I really want to make a good decision. But im worried if i make a wrong decision.

Ya allah. kuat kan la diri aku..
Bagi la aku blh hadapi semua dugaan yang KAU bagi.
Beri la aku jadi seorang yang kuat, tak lemah lagi..
Kembalikan la kegembiraan dalam hidup aku.
Aku tak nak menangis lagi.. Temukan aku dengan kegembiraan aku.
Temukan aku dengan ketenangan moga segala kesedihan aku berbalas dengan kebaikan.

Aku yakin setiap yang berlaku pasti ada hikmah nyer.
Dan aku harap dengan dugaan ini memberi kebaikan utk aku di masa akan datang.
AMIN!!!

0 comments:

Post a Comment