Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Saturday, December 4, 2010

Dinner at Restoran Nelayan Titiwangsa

Malam nie dinner di Restoran Nelayan Titiwangsa..
Dinner wif ma family n family paklong..
Memang da lama sgt niat nak belanja paklong's family..

Cos paklong n maklong da byk tlg aku time study dulu..
So sebagai mengingati jasa dorg..
Aku nk belanja dorang..

Memang sedap n kenyang giler makan kt sana..
Nan suasana yg chantek..
Makan kat atas tasik lak..
Bergambar sakan la aku.. haha..


Nie adalah laok2 nye. Tyme nie ade ag 3 jns laok ag ta smp. hehe.
(byk kan laok dye)


Ntah per yg di tgk adk aku, paklong n ayh. hehe.


.mama n maklong.


.sampan lama.


.wif aizat.


.me.


.my sis.


.abg long.

p/s : happy dpt tunai kan pe yg da lama nk sgt wt.
At least aku tak pernah lupa jasa baik dorg.
Tq paklong n maklong segala per yg pernah wt tok syera.

mood : happy, puas aty!

0 comments:

Post a Comment