Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Friday, December 31, 2010

The End, 2010 Welcome, 2011



Bye bye 2010!
Welcome 2011.. The New Year is coming now!

2010 akan menjadi memori dan kenangan selama-lamanya!
Segala pahit manis suka dan duka selama nie tidak akan dilupakan.
Kenangan bersama kawan2, segala tragedi atau apa saja tetap dalam ingatan.

Kepada sesiapa yang pernah syera sakiti atau apa saja..
Syera Minta Maaf Bebanyak!
Hope zero - zero k.

Mari kita mula hidup yang baru, matlamat yang baru serta hala tuju yang baru.
Moga2 2011 akan memberi kan 1001 kebaikan kepada kita semua.

Aku tak ada azam setiap kali tahun baru.
Sebab tiap kali aku berazam, confirm aku akan lupa azam aku tue.. haha.
Yang aku doakan dan harapkan hanya yg terbaik untuk keluarga, diri sendiri dan hubungan aku.
Itu sahaja.!

Harap 2011 menjadi tahun yang lebih baik buat aku!
AMIN!!!



0 comments:

Post a Comment